www.dokhtarane aseman@loxblog.com

www.dokhtarane aseman@loxblog.com
ترویج حجاب 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان www.dokhtarane aseman@loxblog.com و آدرس dokhtaraneaseman.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





  نحمده و نصلی علی رسوله الکریم

  از آن جایی که جامعه بشریت جهت عمران وآبادی جهان آفریده شده است و وظیفه خلافت فی الارض به دوش او  گذاشته  تا عدالت اجتماعی در روی زمین پیاده گردد وبرقراری وابسته به اجتماع است که زن ومرد با هم در رشد اجتماع نقش به سزایی دارند اما اختلاط وبی بند وباری آن ها به جای این که عدالت و مساوات را برقرار نماید منجر به فتنه وفساد می شود در قرون متمادی قبل از اسلام وبعد از آن در ملل غیر مسلمان نسبت به زن به صورت افراط و تفریط ظلم وتعدی به کار رفت و تنها دین مبین اسلام آن آیین آسمانی است که هر یکی از مرد و زن را به مقام ویژه خود نشاند و امور مختص به هر یکی  را  به خود او واگذار نمود و در عصر حاضر که دم از حقوق بشر زده می شود و به بهانه اینکه زن در گذشته از حقوقش محروم

مانده یک رویه بی بند وباری به نام آزادی در جهان حکم فرماست که زن را از مقام والای عفت و پاکدامنی به بازار بی عفتی کشانده است واز عزت و شرافت ستر و حجاب او را لخت وعریان عرضه جوانان ناباب در آورده است نیاز داشت که مقام والایش به او نشان داده شود وشرط ستر وحجاب به او معرفی شود تا که او شخصیت خویش را بشناسد و متوجه باشد که شکارچیان بی عفت به بهانه دوستی روش دشمنی با او به کار نبرند.

     برادر برومند وعزیزم جناب مولانا عبدالصمد غیاثی آستین جد وکوشش را بالا زده وارد میدان شده مسئله پرده و حجاب اسلامی  را از روی تعالیم عالیه قرآن وسنت مورد بحث وبررسی قرار داده خواهران عزیز را به مقام والایشان راهنمایی فرموده است . بنده مواردی چند از رسالله فوق را مطالعه نمودم که به طور مشت نمونه خروار می توان گفت کتاب بسیار مفیدی است  که هر مرد وزن با مطالعه آ ن می تواند از این حکم شرعی اطلاع یافته بر آن عامل قرار گیرد خداوند متعال به فضل وکرم خویش به برادر موصوف در قبال زحمات گرانمایه اش پاداش خیر عنایت فرموده خوانندگان و مستفیدین از این رساله را فرصت و توفیق حداکثر  استفاده را بدهد و به برادر  محترم جهت اقدام چنین کارهای مفید اجتماعی موفقیت بیشتر عنایت بفرماید. و ما ذلک علی الله بعزیز.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ دو شنبه 17 بهمن 1390برچسب:, ] [ 9:4 ] [ کوثر جعفری ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

ای زن از فاطمه به تو اینگونه خطاب است ارزنده ترین زینت زن حفظ حجاب است با سلام و درود خدمت بازدیدکنندگان گرامی.. به وبلاگ دختران اسمان خوش آمدید... امیدوارم از مطالب وبلاگ بهره کافی ببرید... خداوند حکیم و دانا یارتان!
آرشيو مطالب
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 159
بازدید کل : 42612
تعداد مطالب : 35
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1

بک لینک طراحی سایت